بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» انیمیشن شهر اشباح

انیمیشن شهر اشباح

نام : شهر اشباح (Sen to Chihiro no Kamikakushi)


سال تولید : 2001

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


محصول کشور : ژاپن


ژانر : ماجراجویی،خیال پردازی، درام


مدت زمان : 124 دقیقه


کارگردان و نویسنده : هایائو میازاکی


جوایز : برنده جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی در هفتاد و پنجمین دوره جوایز اسکار و رنده جایزه خرس طلایی در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین سال 2002


خلاصه ی انیمیشن


این انیمه زندگی دختری 10 ساله را روایت می کند که هنگام حرکت به یک محله جدید وارد دنیای ارواح میشود . چیهیرو اوگینو به همراه والدینش در حال جا به جایی هستند و او از این مسئله به شدت ناراحت است. در مسیر این جابه جایی خروجی را رد کرده و به اشتباه وارد دنیای دیگری میشوند .پس از آنكه والدینش توسط جادوگر یوبیبا به خوك تبدیل شده اند ، چیهیرو مشغول كار در حمام یوبیبا می شود تا راهی برای رهایی خود و والدینش پیدا كند و به دنیای انسان بازگردد.یوبابا با عوض کردن نام او از چیهیرو به سن قبول میکند تا او در حمامش مشغول به کار شود در این جریانات دوستی به نام هاکو به او کمک میکند تا جادوی یوبابا از بین برود و طلسم شکسته شود.


الهامات نویسنده



من یک قهرمان را ایجاد کردم که یک دختر معمولی است ، شخصی که مخاطبان با آنها همدردی می کنند. این داستانی نیست که شخصیت ها در آن بزرگ می شوند ، بلکه داستانی است که در آن چیزی را که از قبل در درون آنها قرار گرفته است ترسیم می کنند ، که توسط شرایط خاص آورده شده است. من می خواهم که دوستان جوانم اینگونه زندگی کنند و فکر می کنم آنها نیز چنین آرزویی دارند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده