دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» انیمیشن زوتوپیا

انیمیشن زوتوپیا

نام : زوتوپیا ( Zootopia )


سال تولید : 2016


محصول کشور : ایالت متحده آمریکا


ژانر : ماجراجویی ، کمدی


مدت زمان : 108 دقیقه


کارگردان : بایرون هاوارد


نویسنده : بایرون هاوارد و ریچ مور


تعداد قسمت : 1


جوایز : جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار و بهترین فیلم پویانمایی در هفتاد و چهارمین مراسم گلدن گلوب


خلاصه ی انیمیشن


در دنیای حیوانات ، جودی هاپز خرگوشی است که یک رویا کودکی را برای تبدیل شدن به افسر پلیس در شهر زوتوپیا برآورده می کند. در حالی که همه به او میگفتند که از پس اینکار بر نمی آید چون تا کنون هیچ خرگوشی پلیس نشده است ، جودی به سختی تلاش میکرد.علی رغم اینکه شاگرد اول آکادمی است ، از طرف رئیس بوگو ، به جودی وظیفه پارکبان واگذار می شود و همه به پتانسیل او شک می کند زیرا او یک خرگوش است.


در روز اول کاری جودی پست خود را ترک میکند و به دنبال تبهکاری میرود و او را دستگیر میکند در حالی که او فقط یک کیسه پیاز دزدیده بود در این تعقیب و گریز جودی شهر موش ها را حسابی برهم میزند. افسر ارشد که به علت ترک پست از جودی عصبانی بود در فکر توبیخ او برآمد در این زمان خانم سموری به اداره پلیس مراجعه میکند و جویای حال همسر گمشده ی خود آقای امیت میشود اما به او میگویند که به خانه برود و منتظر خبر شود .جودی قبول میکند که همسر او را پیدا کند .افسر ارشد به او 48 ساعت وقت میدهد در غیر این صورت جودی باید از کار استعفا دهد.


در این جریانات جودی با روباهی به نام نیک که یک کلاهبردار است آشنا میشود و با کمک ضبط صوت از او اعترافاتی میگیرد که سالیان سال است نیک از دادن مالیات فرار میکرده برای همین نیک را مجبور میکند تا به اوکمک کند.


سرانجام نیک و جودی در طی اتفاقات بسیار زیاد و هیجان انگیز امیت را پیدا کرده و شهر را از بسیاری از اتفاقات نجات میدهند و نیک نیز به عنوان اولین افسر روباه وارد آکادمی شده و ازین پس با جودی همکاری و از زوتوپیا محافظت میکنند.


الهامات نویسنده


خواستم به همه، کودک و بزرگسال ،پیر و جوان ،غنی و فقیر ،ضعیف و قوی و... نشان دهم مهم نیست هوا آفتابی باشد یا ابری ، طوفانی باشد یا نسیم بوزد. رویاهای خو را دنبال کنید، برای رسیدن به آنها تلاش کنید و مطمئن باشید روزی به تمام رویاهایتان رنگ واقعیت خواهید بخشید. برای رسیدن به رویاهایتان بجنگید و دست از جنگیدن برای تحقق رویاهایتان برندارید. قطعا شما موفق خواهید شد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده